niedziela, 25 sierpnia 2013

Maska rozświetlająca firmy Alorée

Maseczkę rozświetlającą firmy Alorée kupiłam korzystając z sezonowych wyprzedaży w sklepie internetowym SEPHORY. Był to mój pierwszy kosmetyk tej marki. Oprócz dużej przeceny skusił mnie fakt, że maska posiada certyfikat ECOCERT. Przeznaczona jest do wszystkich rodzajów cery, a używać ją można na trzy sposoby:
- nałożyć na 3 minuty (ekspresowo)
- nałożyć na 10 minut (relaksująco)
- wymieszać z dostępnym osobno Facial Scrub Kit (maseczka zamienia się w peeling).




Na opakowaniu producent informuje, że kompleks przeciwutleniaczy zawartych w masce zwiększa metabolizm komórkowy i pomaga zapobiegać przedwczesnym oznakom starzenia. W składzie znajdziemy między innymi: olej ze słonecznika, olej z winogron i wyciąg z jęczmienia (pełny skład na zdjęciu poniżej).


Pierwszym zaskoczeniem był kolor maski przypominający mi lakier samochodowy (coś jakby szmaragdowy metallic). Maseczka jest gęsta i trochę ciężko się rozprowadza, ale daje natychmiastowe uczucie dużego komfortu i "otulenia". Zmycie nie stanowi najmniejszego problemu - maska w kontakcie z wodą zamienia się w mleczny płyn. Po pierwszym użyciu byłam zaskoczona efektem - skóra była jasna i promienna (choć efekt ten nie utrzymał się zbyt długo).

Według mnie maseczka rozświetlająca Alorée jest bardzo interesującym kosmetykiem dla wszystkich osób chcących odświeżyć koloryt swojej cery. Zdecydowanie polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz